Անվանական մրցանակի ինքնաառաջադրում

Ես Ջուլիա Ասրյանն եմ։ <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրի երրորդ կուրսի ուսանող եմ։ Ցանկանում եմ Անվանական մրցանակի ինքնաառաջադրում անել։ Այս հրապարակումը ներառում է իր մեջ իմ կատարած աշխատանքները։

Լուսանկարչություն

Այս ուսումնական շրջանի ընթացքում՝ <<Լուսանկարրություն>> առարկայի շրջանակներում, կատարեցի տարատեսակ առաջադրանքներ, որոնք ինձ օգնեցին ավելի լավ յուրացներ մեզ տրված թեմաները։ Առաջադրանքները բավականին հետաքրքիր էին և ուսուցողական։ Ստորև կարող եք ավելի մանրամասն ծանոթանալ իմ կատարած աշխատանքներին։

Ռեպորտաժներ

Դալմայի այգիներ

Համալիր

Մանկական երկաթուղի

Կոնդ

Վերադարձ դեպի Ֆիզգորոդոկ

 

Լուսաբանումներ

Շախմատային խաղեր

«Գինու և խաղողի» դպրոց

 

Քաղաքային լուսանկարչություն

Երևանյան թափառումներ

Քաղաքային լուսանկարչություն. երևանյան թափառումներ

 

Վարժություններ

Կոնստրուկտիվիզմ

Ֆուտուրիզմ և նատյուրմորտ

 

Լուսանկարիչներ և արվեստ

Ավգուստ Զանդեր

Ֆովիզմ

Բերնդ և Հիլա Բեչերներ

Ռոբերտ Ֆրանկ

Candida Höfer

Ալֆրեդ Էյզենշտադտ

Անրի Կարտիե-Բրեսոնի ճանապարհորդությունները

 

Ֆոտոշոփ

Ֆոտոշոփի դասընթացների ընթացքում աշխատանքներ կատարեցինք <<Phoroshop>> ծրագրով։ Իմ աշխատանքները տեղադրված են ստորև՝ տեղադրված հղումում։

Ֆոտոշոփի դասընթացներ

 

Գծանկարչություն և կերպարվեստ

Այս առարկան բավականին հետաքրքիր է, քանի որ մեզ հնարավորություն է տրվում ծանոթանալու և ընդգրկվելու արվեստի աշխարհում։

Պիքսելային նկարչություն

 

Արևորդի փառատոն

Ամփոփում

 

Կրիպս

Համագործակցել եմ «Կրիպս» գորցնկերության հետ։

Բուն TV

Որպես մոտաժային աշխատանքներ կատադող մասնակցել եմ «Բուն TV»-ի համար պատրաստված տեսանյութերի ստեղծմանը։

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *