Հաշվետվետվություն 2021-2022

Այս ուսումնական տարին բավականին հագեցած էր։ Ես հասցրեցի ստանալ նորանոր գիտելիքներ թե՛ մասնագիտական, թե՛ այլ ոլորտներում։ Այս հաշվետվության օգնությամբ կարող եք ծանոթանալ այս շրջանում կատարած իմ աշխատանքներին։

Լուսանկարչություն

Մենք կատարել ենք մասնագիտական զանազան աշխատանքներ, որոնք ինձ օգնել են աճ գրանցել այս ոլորտում։ Աշխատել եմ տարբեր լուսանկարչական ոճերով և փորձել զանազան ժանրերի մեջ գտնել ինձ։ Այդ աշխատանքներին կարող եք ծանոթանալ ստորև։

Ռեպորտաժներ

Ակցիաներ Աջափնյակում

«Ֆիզգորոդոկ»

«Սիրո և հավատքի այգի»

«Նադիայի այգի»

«Հաղթանակի այգի»

«Կայարան»

«Օղակաձև այգի»

«Անդրանիկի այգի»

«Արմավիրի կենդանաբանական այգի»

«Տպարան»

 

Անհատական նախագիծ

«Սնունդը որպես պատմություն»

 

Գունային կոմպոզիցիաներ

Հղում

 

Շարժում

Հղում

 

Մինիմալիզմ

Հղում

 

Հյուրեր

Արցախի աշակերտների ընդունելությունը կրթահամալիրում

 

Սպորտ

Սուսերամարտ

Ֆուտբոլ

 

Ծեսեր

Ծաղկազարդի ծեսը քոլեջ-պարտեզում

 

Ցուցահանդեսներ

«Կյանքը հետխորհրդային երկրների մետրոյի կայարաններում»

«Ռենգեն Երևան» ցուցահանդես»

«Ցուցահնդես 3.17.22»

«Ֆոտոցուցահանդես Արևելյան դպրոցում»

Թարգմանություններ և հոդվածներ

Հոդված «Դիանա Արբուս»

Диана Арбус (Դիանա Արբուս)

Սալի Ման (Салли Манн)

Ֆոկուտային խորություն

Ռիչարդ Ավեդոն

«Ավտոֆոկուս համակարգ SLR և առանց հայելի տեսախցիկների համար»

«ՈՒՈՔԵՐ ԷՎԱՆՍԸ ԵՎ ՍՈՒՐ ՍՈՑԻԱԼ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐԸ 20-ՐԴ ԴԱՐԻ ԿԵՍԻՆ»

Լուսաբանումներ

«Կլոր սեղան. Նախադպրոցական կրթություն»

«Մայիսյան հավաք 17: Կլոր սեղան»

«Մաքրումի օր» նախագծով՝ Գագարին կլաստերի բնակավայրեր»

«Հարություն Թոփիկյանի «Սեբաստացիներ» ուսուցչական երգչախումբի հոբելյանական համերգ.»

«Օրը՝ նախակրթարանում» շրջայցի հյուրերը կրթահամալիրի Քոլեջում.»

«Վերջին զանգ»

Նկարահանում և մոնտաժ

«Արևելյան դպրոցի գովազդ»

Դիջիթեք 2022

Այս տարվա դիջիթեքյան ամիսը բավականին հետաքրքիր էր և լեցուն։ Դիջթեքի շրջանակներում մենք հանդես եկանք ոչ միայն ուսանողի, այլ նաև դասավանդողի դերում։ Ստացանք և փոխանցեցինք բազմաթիվ տեղեկություններ։ Ուսուցանելը ինչքան դժվար էր, այդքան էլ հետաքրքիր էր։ Դասավանդելու ընթացքում մենք ինքներս սովորում էինք որոշ բաներ, որոնք մեզ ապագայում դեռ պետք կգան։ Մենք սովորեցինք, թե ինչպես պետք է վարվել երեխաների հետ, որպեսզի դասընթացը լինի արդյունավետ և հետաքրքիր։ Դասնընթացավար լինելը մեծ պատասխանտություն է։ Ես և իմ ընկերները, ուսուցիչների հետ միասին համախմբվելով, այս ամիսը դարձրեցինք մեր կյանքի մի մասը։ Արևելյան դպրոցում մեր թեման էր դիմանկարը։ Մենք բացատրեցինք երեխաներին, թե ինչ է այն։ Ծանոթացանք նոր լուսանկարիչների հետ։ Նկարագրեցին նկարներ, որից հետո սովորեցին կարդալ պատկերը։ 5-6 տարեկանների խմբում նույնպես ըստ նախագծի դասավանդեցինք։ Աշակերտների հետ խցիկով լուսանկարներ ստեղծեցինք։ Լուսանկարեցինք միմյանց և զանազան առարկաներ։ Նաև մասնակցել եմ այլ անձանց կողմից նախաձեռնված հանդիպումների։ Եվ մասնակցել եմ ստուգատեսների։ Մարզական ստուգատեսի շրջանակներում մեկնել եմ սահադաշտ և լուսանկարել։ Այնտեղ բավականին հետաքրքիր էր։ Օրը լեցուն էր և լի մարզական ոգեշնչմամբ։ Մի խոսքով այս ամիսը անցավ շատ արագ, բայց արդյունավետ։

Առարկայական աշխատանքներ

Անգլերեն

Այս տարվա ընթացքում ես մասնակցել եմ տարբեր նախագծերի և վարժություններ եմ կատարել անգլերեն առարկայի վերաբերյալ։ Ստորև կարող եք ծանոթանալ իմ հրապարակումներին:

 

  • Մենք վարժություններ ենք կատարել և ուսումնասիրել քերականություններ։ Այս վարժությունների շնորհիվ սովորել ենք տարբեր քերականներ, որոնք կօգնեն մեզ հեշտությամբ խոսել անգլերեն:

“Present Perfect Continuous”

“Present perfect”

“Passive voice“

”Modal Verbs“

“Adjectives“

Present simple #1

“Present simple #2

“Exercises”

“Memory words”

“Past Simple, Past Continuous exercises”

“Present Simple,Present Continuous exercises #2”

“PAST CONTINUOUS 1”

“Present Simple or Present Continuous”

“Exercises – Past simple”

 

  • Միասին գրել ենք շարադրություններ տարբեր թեմաներով։ Այս շարադրությունները օգնում են մեզ սովորել ճիշտ արտասանել մեր միտքը անգլերեն։

“My hobby”

“My favorite film“

“About myself”

 

  • Մենք որոշ տեքստային վարժություններ ենք կատարել։  Տեքստային վարժությունների շնորհիվ մենք զարգացրեցինք մեր անգլերենի բառապաշարը:

“Astrology”

“Chinese Dance”

 

  • Նախագծերից մեկը նվիրված էր հայ լուսանկարիչներին։ Նախագծի շրջանակներում ես որոշ տեղեկություններ ստացա նրանց մասին։

“Armenian Photographers”

“Mangasaryan Ruben”

 

  • Եվս մեկ նախագիծ, որը ֆիլմերի մասին է։ Այս նախագծի շրջանակներում մենք դիտել ենք տարբեր ֆիլմեր և գրել դրանց մասին։ Իմ սիրելի ֆիլմերի հրապարակումները ներկայացված են ստորև:

“Freedom Writers“

“Dead Poets Society”

“A beautiful mind“

“Wonder“

 

Ռուսաց լեզու

Այս առարկայի շրջանակներում կատարել ենք անհատական նախագծեր, որոնք օգնել են մեզ բարելավել մեր ռուսաց լեզվի հմտությունները։ Վարժություններին և տեքստային աշխատանքներին կարող եք ծանոթասնալ բաժնում, իսկ անհատական նախագծերը սորև։

История создания фотоаппарата

Портрет в фотографии

История видеомонтажа

Հայոց լեզու, գրականություն և սովորողի անհատական նախագեր

Աշխատել եմ անհատական նախագծերի վրա, կատարել հայոց լեզվի վարժություններ և կարդալով զանազան ստեղծագործություններ՝ վերլուծելել եմ կամ ձայնագրել։

Գրականության բաժին

Հայոց լեզվի բաժին

Սովորողի անհատական նախագծերի բաժին

 

Ձեռներեցություն

Տվյալ առարկայից սովորեցի, թե ինչպես ստեղծել ճիշտ բիզնես պլան։ Նաև ստեղծեցի իմ անհատական բիզնես պլանը, որը բավականին հետաքրքիր էր և ուսուցողական։

Բիզնես պլան

 

Լանդշաֆտագիտություն

Իմ կողմից կազմված հողված

 

Քաղաքագիտության և սոցիոլոգիայի հիմունքներ, Աշխատանքային գործունեության հիմունքներ

Այս առարկաները նույնպես կարևոր են, քանի որ սերտ կապ ունեն մեր կյանքի, աշխատանքի և շփման հետ։

Քաղաքագիտության և սոցիոլոգիայի հիմունքների բաժին

Աշխատանքային գործունեության հիմունքների բաժին

 

Իրավունք, հաղորդակցություն, պատմություն

Այս դասերը տարին իսկապես հետաքրքիր դարձրին, քանի որ իսկապես հետաքրքիր թեմաների կարողացանք անդրադառնալ։

Իրավունք

Հաղոդակցություն

Հայոց պատմություն

Առողջագիտություն

Սա շատ կարևոր առարկա է մեզ բոլորիս համար։ Նաև բավականին հետաքրքիր էր մի նոր բան սովորելը։

Բաժնի հղումը

 

Ֆիլմադարան

Ֆիլմադարանի շրջանակներում վարել և մասնակցել եմ քննարկումների, կազմակերպել եմ հանդիպում հյուրի հետ։

Կորեական ֆիլմերի դիտում

Ֆիլմադարանի հանդիպում Իսրայել Ասրյանի հետ

Այլ պանումների կարող եք ծանոթանալ բաժնում։

 

Կորեերեն լեզվի դասընթացներ

Այս դասընթացները իսկապես մեծ հնարավորություն տվեցին ինձ զարգանալ այս բնագավառում և օգնել այլ մարդու ծանոթանալ այս լեզվին։

Հաշվետվությունը և ծրագիրը 

 

Ամփոփում

Այս ուստարին իսկապես համարում եմ հաջողված, քանի որ հնարավորություն ունեցա զարգանալ և ձեք բերել նոր հմտություններ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *