2020-2021 ուստարվա ամփոփում

Այս ուսումնական տարվա ավարտին ցանկանում եմ ձեզ ներկայացնել մի փոքրիկ ամփոփում։ Համառոտ կփորձեմ պատմել այն ամենի մասին ինչին կարողացել եմ մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Այսպիսով՝ այս ուսշրջանը սկսվել և ավարտվել է բավական հաջող, և ես ցանկանում եմ, որ հաջորդ տարին նույնպես այսպես հաջողված լինի։

Ուսումնական տարվա ընթացքում ինձ հաջողվեց փորձ ձեռք բերել և հմտանալ լուսանկարչության արվեստի ասպարեզում։ Լինելով քոլեջի առաջին կուրսի ուսանող սա իսկապես մեծ ձեռքբերում է։ Որպես լուսանկարիչ մասնակցեցի բազմաթիվ հանդիպումների, ցուցահանդեսների, ամսագրի ստեղծմանը, մեդիաուրբաթներին։ Ստորև կարող եք գտնել իմ աշխատանքներց որոշները։

 

ՋՐԱՅԻՆ ԿՈՄՊՈԶԻՑԻԱՆԵՐ․ ՖՈՏՈՇԱՐՔ
ՋՈՒԼԻԱ ԱՍՐՅԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՅԻՆ ՊԱՏՈՒՄՆԵՐԸ
ԳԻՆՈՒ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ ՔՈԼԵՋՈՒՄ
ԶԲՈՍԱՆՔ ԲԱՆԳԼԱԴԵՇՈՒՄ․ ՋՈՒԼԻԱ ԱՍՐՅԱՆ
ԵՍ ԵՄ ԿԱՐԻՆԵ ՄԱՑԱԿՅԱՆԸ․ ՖՈՏՈՔՐՈՆԻԿՈՆ
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԱՅՑ ԴԴՄԱՇԵՆ, ԶՈՎԱԲԵՐ․ՖՈՏՈՔՐՈՆԻԿՈՆ
ՄԵԴԻԱՈՒՐԲԱԹԸ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐՈՎ
Առցանց ցուցահանդեսների հարթակում ներկայանում է Քոլեջի սովորող
Ջուլիա Ասրյանը՝ ցուցադրելով իր «Food» ֆոտոշարքը։
Ես եմ Աշոտ Հարությունյանը. ֆոտոքրոնիկոն
Ստեղծագործական հավաքի  լուսանկարները՝  Ջուլիա Ասրյանի

 

Մասնակցել եմ ֆլիլմադարանի շրջանակներում կազմակերպված հանդիպումներին  մի շարք հրաշալի հյուրերի հետ և ոչ միայն։ Մեծ հաճույքով քննարկել ենք զանազան ֆիլմերի։ Ես նույնպես առաջարկել եմ ֆիլմեր և քննարկումներ եմ վարել։ Ստորև կարող եք գտնել իմ առաջարկած ֆիլմերի մասին պատումները։

 

«Inception / Начало / Սկիզբ» 

 

«Призрачная красота»

 

Նաև մասնակցել եմ մի շարք ճամփորդությունների։ Ճամփորդությունները բավականին հետաքրքիր են և ուսուցողական։ Դրանցից միքանիսի պատումների հղումները ստորև։

 

Ճամփորդություն դեպի Օշական

 

Ճամբարային օրերի ընթացքում մենք մասնակցեցինք մի շարք հետաքրքիր և ուսուցողական նախագծերի։ Երգերի և ֆիլմերի օգնությամբ բարելավեցինք մեր գիտելիքները։ Խոսեցինք Անգլիական խոհանոցի մասին և թեյեցինք ինչպես ընդունված է։ Մասնակցեցինք հոյակապ խաղերի։ Միացանք քայլքին բացահայտելով Երևանը։ Ամփոփման հղումը այստեղ։

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *